Dolnośląskie Forum HR
Prelegenci Konferencja DFHR

Michał Eryk Południok 

Psycholog Biznesu, Trener, Konsultant, Coach

Członek Polskiego Stowarzyszenia Asesorów Metody AC/DC. Zajmuje się doradztwem w zakresie wzmacniania kapitału organizacji – rozwoju kompetencji menedżerskich, klaryfikacji procesów oraz motywacji pracowników. Jako psycholog, trener i coach w każdym odkrywa potencjał w każdym człowieku, pomagając mu ukierunkować go na efektywną realizację celów, w zgodzie z wartościami przedsiębiorstwa. Jego zainteresowania to neuronauka poznawcza i jej praktyczny wymiar oraz nowe technologie w zarządzaniu.

Doświadczenie ostatnich lat:

Wdrożenie systemu Konstruktywnej informacji Zwrotnej w Banku Pocztowym.
Badanie zaangażowania z diagnozą rezerw efektywności w Banku Pocztowym.
Badanie zaangażowania z diagnozą rezerw efektywności w Mostostalu Pomorze.
Program rozwoju kompetencji menedżerskich Akademia Przywództwa w Emerson.
Program wdrożenia narzędzi lean Akademia Produktywności w Emerson.
Wdrożenie systemu rejestracji efektywności i zaangażowania w Mostva.
Wdrożenie systemu rejestracji efektywności i zaangażowania w Emerson.
Wdrożenie systemu rejestracji efektywności i zaangażowania w Eckert Automatyka Spawalnicza.
Nowy system premiowy dla PDH Polska (grupa Polimery Police).
Wdrożenie systemu rejestracji efektywności i zaangażowania w ISD Huta Częstochowa.
Program wdrożenia narzędzi lean Akademia Produktywności w Maflow (Grupa Boryszew).
Dwuletni program rozwoju kompetencji menedżerskich Akademia Menedżera w Maflow (Grupa Boryszew).

Agata Bogusiak 

Trener, HR Business Partner, Prezes Stowarzyszenia PSTD, Project Manager,

Zawodowo, od 2011 roku, związana jestem z obszarem zasobów ludzkich. Początkowo w wewnętrznych działach personalnych w dużych organizacjach (firmy produkcyjne) teraz we współpracy z Stowarzyszeniem PSTD działam aktywnie na rzecz społeczności zajmującej się zawodowo rozwojem kapitału ludzkiego w organizacjach. W imieniu Stowarzyszenia promuję rozwój rynku szkoleń i doradztwa w Polsce oraz profesjonalizm i etykę menadżerską. Jednocześnie prowadzę własną działalnością szkoleniową. Jestem licencjonowanym trener modelu SEB/SEA® oraz certyfikowany trenerem Standardu HRD BP (Human Resources Development Business Partnering). Studiowałam socjologię oraz dziennikarstwo i komunikację społeczną na Uniwersytecie Łódzkim. Specjalizuję się w tematach związanych z identyfikacją potencjału rozwojowego w organizacjach, umiejętnościami społecznymi, kompetencjami komunikacyjnymi, doradztwem zawodowym, narzędziami zarządzania zasobami ludzkimi oraz efektywnością biznesową szkoleń. Realizuję szkolenia, warsztaty, jestem moderatorem grup projektowych, asesorem w sesjach development centre assessment centre. Prowadzę również zajęcia na studiach podyplomowych takich uczelni jak Akademia Leona Koźmińskiego i Akademii Wyższej Szkoły Biznesu.

Dawid Straszak 

Trener charyzmy | People Manager, partner w Zero Bullshit Management

Dawid Straszak pracuje z liderami, kierownikami projektów i trenerami, pokazując jak można wykorzystać charyzmę w ich codziennej pracy. Przetestowanymi w biznesie lub życiu znaleziskami dzieli się z innymi w trakcie indywidualnych konsultacji, autorskich szkoleń i warsztatów oraz prelekcji i wykładów. Jest partnerem w firmie szkoleniowej Zero Bullshit Management, gdzie specjalizuje się w tematyce charyzmy, autoprezentacji i wizerunku (zerobs.pl). 
Na co dzień zarządza zespołami w firmie AXA XL – firmie, która ubezpiecza to, czego nikt inny nie ma odwagi ubezpieczyć. Jest odpowiedzialny za zespoły świadczące usługi administracji polis ubezpieczeniowych dla klientów z Niemiec, Szwajcarii oraz Austrii. Uprzednie doświadczenie liderskie zdobywał w międzynarodowej firmie logistycznej – UPS, gdzie zarządzał zespołami w obszarze logistyki kontraktowej oraz finansów. 
Prowadzi podcast „Charyzmatyczny” (dawidstraszak.pl), w którym rozmawia z ekspertami z różnych dziedzin oraz osobami charyzmatycznymi starając się dojść do tego w jaki sposób nauczyć się charyzmy . Z wykształcenia jest psychologiem ze specjalizacją biznesową, a ukończył Uniwersytet SWPS we Wrocławiu. Prelegent konferencji, meetupów oraz spotkań w całej Polsce.

Janusz Dziewit 

Dyrektor Zarządzający, Konsultant, Trener, Mentor

Od 25 lat ściśle związany z branżą HR, jako osoba zarządzając Experum HR, a także konsultant, trener i mentor. W swojej pracy specjalizuje się m.in. w projektowaniu systemów kompetencyjnych, w rekrutacjach kandydatów na stanowiska wyższego szczebla zarządzania metodą Executive Search, audytach personalnych z wykorzystaniem metodologii Development Center, projektowaniu i koordynowaniu realizacji kampanii rekrutacyjnych, badaniu opinii i satysfakcji pracowników, systemów kompetencyjnych ocen okresowych, projektowaniem i realizacją rozwoju pracowników
oraz projektów badawczych na rynku pracy.
Autor jednej z pierwszych w Polsce kreatywnych kampanii rekrutacyjnych („Autobus Volvo”). Jako trener projektuje i prowadzi programy rozwojowe z zakresu niwelowania luk kompetencyjnych, umiejętności miękkich oraz specjalistycznych – Assessment Centre, rekrutacji i selekcji, zarządzania oraz komunikacji interpersonalnej. Trener wiodący w „Szkole Asesorów” Experum HR. Twórca metodologii „Modelowania Kompetencji” ukierunkowanej na niwelowanie luk kompetencyjnych.
W pracy konsultanckiej doradza firmom w zakresie strategii HR. Autor wielu publikacji w specjalistycznych czasopismach HR oraz prasie codziennej, wielokrotny prelegent na konferencjach branżowych i naukowych. Wykładowca tematyki z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi na Uniwersytecie SWPS, Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu, Akademii Wojsk Lądowych we Wrocławiu, Collegium Nobilium Opoliense.
Członek Rady Programowej Wydziału Zarządzania w Akademii Wojsk Lądowych we Wrocławiu.
Prezes Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Asesorów Metody Assessment Center/Development Center (www.psamadc.pl).
Założyciel i Zarządzający Dolnośląskim Forum HR (www.dfhr.pl), którego celem jest wymiana doświadczeń i integracja środowiska osób pracujących w Działach Personalnych.

Iwona Sowińska

HR Business Partner

Od 2008 roku do dzisiaj pracuje w firmie Electrolux Poland Sp. z o.o. oddział w Świdnicy na stanowisku HR Business Partnera.

Wcześniej swoją karierę budowała w firmie LIBRA Sp. z o.o.  w Dzierżoniowie, gdzie odpowiadała za Dział HR.

Pracowała również w Dziale Zarządzania Zasobami Ludzkimi w firmie PAFAL S.A. w Świdnicy.

Lubi pracować z ludźmi, a swój wolny czas spędza podróżując z rodziną i przyjaciółmi i poznając nowe miejsca.

 

 

dr Zbigniew Piskorz 

Adiunkt w Katedrze Psychologii Ekonomicznej

Nauczyciel akademicki w Uniwersytecie SWPS. Zainteresowania badawcze: procesy podejmowania decyzji, wyznaczniki myślenia twórczego w organizacjach, zachowania organizacyjne, psychologia przywództwa i przedsiębiorczości. Wykładowca podyplomowych studiów dla kadry kierowniczej. Współpracuje z firmami szkoleniowymi i doradczymi prowadząc treningi obejmujące problematykę: doskonalenia stylów kierowania, zasady pracy zespołowej, podejmowania decyzji kierowniczych, treningi twórczości.

Prowadzi także działalność doradczą w zakresie analizy sytuacji społecznej firmy i postaw pracowniczych, wprowadzania zmian organizacyjnych, pomiaru potencjału kadry kierowniczej.

 

 

Maciej Ważny

Project Manager w firmie manaHR 

Od ponad 4 lat związany z manaHR (wcześniej AG TEST HR). Odpowiedzialny za rozwój Raportu Płacowego manaHR
na Mazowszu. Inicjator wielu Raportów lokalnych, takich jak: Raport Płacowy dla Grodziska Mazowieckiego i okolic, Raport Płacowy dla Tomaszowa Mazowieckiego i okolic czy Raport Płacowy dla Północno-Wschodniego Mazowsza. Dodatkowo odpowiada za rozwój wybranych branż w Raporcie Płacowym m.in.: logistyka, energetyka i FMCG.

Organizuje lokalne spotkania HR Managerów w fabrykach firm biorących udział w Raportach Płacowych. Założyciel
i inicjator prężnie działającego Grodziskiego Klubu HR. Rozwija też inne Kluby HR w różnych częściach regionu
m. in. na północnym i wschodnim Mazowszu.

W swojej codziennej pracy wspiera HR Managerów w zakresie bechmarków płacowych, analiz rynkowych
oraz znajdywaniu optymalnych rozwiązań pomagających ograniczyć rotację i zwiększyć motywacje pracowników.

Martyna Weryńska

Konsultant w firmie manaHR

Opiekuje się firmami z Dolnego Śląska i jest odpowiedzialna za rozwój tego regionu w badaniu Raport Płacowy.

Obok Dolnośląskiego Raportu Płacowego, dba o rozwój raportów mikroregionalnych: Raportu dla Legnicy i okolic, Wałbrzycha i okolic oraz Wrocławia i okolic.
Współpracuje z HR Managerami głównie z firm produkcyjnych. Wspiera Klientów w wyborze odpowiedniego raportu
i korzystaniu z niego oraz interpretacji zawartych w nim danych.

 

 

 

Małgorzata Latko

Starszy Konsultant w firmie manaHR

Opiekun analityczny Uczestników, zlokalizowanych głównie w województwie mazowieckim. Wspiera ich w przekazaniu danych i prowadzi przez proces dopasowania stanowisk.

 

 

 

 

 

Barbara Wawrzyniak 

Radca Prawny w Kancelarii Prawnej BSO Prawo & Podatki

Doradca krajowych i międzynarodowych spółek w obszarze prawa pracy, prawa handlowego i prawa spółek. Uczestniczy w tworzeniu strategicznych planów zatrudniania pracowników, w tym zatrudniania cudzoziemców oraz oddelegowywania pracowników do pracy poza granice Polski. Współpracuje z zarządami oraz dyrektorami działów HR w zakresie planowania i prowadzenia zmian pracowniczych. Stworzyła autorski program prawnego audytu kadrowego (HR due diligence), pozwalającego na wszechstronną ocenę ryzyk związanych z prowadzoną polityką kadrową spółki.

 

 

Anna Ulatowska 

HR Business Partner

z bogatym doświadczeniem współpracy z zespołami rozproszonymi  zarządzanymi  zdalnie.  Promuje działania HR oparte na efektywności procesów personalnych, zwinnym zarządzaniu, projektowaniu pozytywnych doświadczeń pracowników oraz rozwoju osobistym.  Z ciekawością obserwuje nacechowaną wieloznacznością rzeczywistość VUCA nieustannie czerpiąc z wachlarza możliwości do podjęcia nowych wyzwań zawodowych.
Prywatnie równie wnikliwa obserwatorka życia, dumna mama, dla której szklanka zawsze jest do połowy pełna. Zafascynowana realioznawstwem innych kultur, m. in Dalekiego Wschodu.



Kontakt
Dolnośląskie Forum HR
Janusz Dziewit
+48 605 555 549
Wszelkie prawa zastrzeżone - Dolnośląskie Forum HR 2015
designed by corfeit coded by dynamikacja