Dolnośląskie Forum HR
Prelegenci Konferencja DFHR

Agata Bogusiak 

Trener, HR Business Partner, Prezes Stowarzyszenia PSTD, Project Manager,

Zawodowo, od 2011 roku, związana jestem z obszarem zasobów ludzkich. Początkowo w wewnętrznych działach personalnych w dużych organizacjach (firmy produkcyjne) teraz we współpracy z Stowarzyszeniem PSTD działam aktywnie na rzecz społeczności zajmującej się zawodowo rozwojem kapitału ludzkiego w organizacjach. W imieniu Stowarzyszenia promuję rozwój rynku szkoleń i doradztwa w Polsce oraz profesjonalizm i etykę menadżerską. Jednocześnie prowadzę własną działalnością szkoleniową. Jestem licencjonowanym trener modelu SEB/SEA® oraz certyfikowany trenerem Standardu HRD BP (Human Resources Development Business Partnering). Studiowałam socjologię oraz dziennikarstwo i komunikację społeczną na Uniwersytecie Łódzkim. Specjalizuję się w tematach związanych z identyfikacją potencjału rozwojowego w organizacjach, umiejętnościami społecznymi, kompetencjami komunikacyjnymi, doradztwem zawodowym, narzędziami zarządzania zasobami ludzkimi oraz efektywnością biznesową szkoleń. Realizuję szkolenia, warsztaty, jestem moderatorem grup projektowych, asesorem w sesjach development centre assessment centre. Prowadzę również zajęcia na studiach podyplomowych takich uczelni jak Akademia Leona Koźmińskiego i Akademii Wyższej Szkoły Biznesu.

Dawid Straszak 

Trener charyzmy | People Manager, partner w Zero Bullshit Management

Dawid Straszak pracuje z liderami, kierownikami projektów i trenerami, pokazując jak można wykorzystać charyzmę w ich codziennej pracy. Przetestowanymi w biznesie lub życiu znaleziskami dzieli się z innymi w trakcie indywidualnych konsultacji, autorskich szkoleń i warsztatów oraz prelekcji i wykładów. Jest partnerem w firmie szkoleniowej Zero Bullshit Management, gdzie specjalizuje się w tematyce charyzmy, autoprezentacji i wizerunku (zerobs.pl). 
Na co dzień zarządza zespołami w firmie AXA XL – firmie, która ubezpiecza to, czego nikt inny nie ma odwagi ubezpieczyć. Jest odpowiedzialny za zespoły świadczące usługi administracji polis ubezpieczeniowych dla klientów z Niemiec, Szwajcarii oraz Austrii. Uprzednie doświadczenie liderskie zdobywał w międzynarodowej firmie logistycznej – UPS, gdzie zarządzał zespołami w obszarze logistyki kontraktowej oraz finansów. 
Prowadzi podcast „Charyzmatyczny” (dawidstraszak.pl), w którym rozmawia z ekspertami z różnych dziedzin oraz osobami charyzmatycznymi starając się dojść do tego w jaki sposób nauczyć się charyzmy. Z wykształcenia jest psychologiem ze specjalizacją biznesową, a ukończył Uniwersytet SWPS we Wrocławiu. Prelegent konferencji, meetupów oraz spotkań w całej Polsce.

Janusz Dziewit 

Dyrektor Zarządzający, Konsultant, Trener, Mentor

Od 25 lat ściśle związany z branżą HR, jako osoba zarządzając Experum HR, a także konsultant, trener i mentor. W swojej pracy specjalizuje się m.in. w projektowaniu systemów kompetencyjnych, w rekrutacjach kandydatów na stanowiska wyższego szczebla zarządzania metodą Executive Search, audytach personalnych z wykorzystaniem metodologii Development Center, projektowaniu i koordynowaniu realizacji kampanii rekrutacyjnych, badaniu opinii i satysfakcji pracowników, systemów kompetencyjnych ocen okresowych, projektowaniem i realizacją rozwoju pracowników
oraz projektów badawczych na rynku pracy.
Autor jednej z pierwszych w Polsce kreatywnych kampanii rekrutacyjnych („Autobus Volvo”). Jako trener projektuje i prowadzi programy rozwojowe z zakresu niwelowania luk kompetencyjnych, umiejętności miękkich oraz specjalistycznych – Assessment Centre, rekrutacji i selekcji, zarządzania oraz komunikacji interpersonalnej. Trener wiodący w „Szkole Asesorów” Experum HR. Twórca metodologii „Modelowania Kompetencji” ukierunkowanej na niwelowanie luk kompetencyjnych.
W pracy konsultanckiej doradza firmom w zakresie strategii HR. Autor wielu publikacji w specjalistycznych czasopismach HR oraz prasie codziennej, wielokrotny prelegent na konferencjach branżowych i naukowych. Wykładowca tematyki z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi na Uniwersytecie SWPS, Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu, Akademii Wojsk Lądowych we Wrocławiu, Collegium Nobilium Opoliense.
Członek Rady Programowej Wydziału Zarządzania w Akademii Wojsk Lądowych we Wrocławiu.
Prezes Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Asesorów Metody Assessment Center/Development Center (www.psamadc.pl).
Założyciel i Zarządzający Dolnośląskim Forum HR (www.dfhr.pl), którego celem jest wymiana doświadczeń i integracja środowiska osób pracujących w Działach Personalnych.

Iwona Sowińska

HR Business Partner

Od 2008 roku do dzisiaj pracuje w firmie Electrolux Poland Sp. z o.o. oddział w Świdnicy na stanowisku HR Business Partnera.

Wcześniej swoją karierę budowała w firmie LIBRA Sp. z o.o.  w Dzierżoniowie, gdzie odpowiadała za Dział HR.

Pracowała również w Dziale Zarządzania Zasobami Ludzkimi w firmie PAFAL S.A. w Świdnicy.

Lubi pracować z ludźmi, a swój wolny czas spędza podróżując z rodziną i przyjaciółmi i poznając nowe miejsca.

 

 

dr Zbigniew Piskorz 

Adiunkt w Katedrze Psychologii Ekonomicznej

Nauczyciel akademicki w Uniwersytecie SWPS. Zainteresowania badawcze: procesy podejmowania decyzji, wyznaczniki myślenia twórczego w organizacjach, zachowania organizacyjne, psychologia przywództwa i przedsiębiorczości. Wykładowca podyplomowych studiów dla kadry kierowniczej. Współpracuje z firmami szkoleniowymi i doradczymi prowadząc treningi obejmujące problematykę: doskonalenia stylów kierowania, zasady pracy zespołowej, podejmowania decyzji kierowniczych, treningi twórczości.

Prowadzi także działalność doradczą w zakresie analizy sytuacji społecznej firmy i postaw pracowniczych, wprowadzania zmian organizacyjnych, pomiaru potencjału kadry kierowniczej.

 

 

Hubert Sarżyński

Aplikant Radcowski w Kancelarii Prawnej BSO Prawo & Podatki. Doradza krajowym i międzynarodowym spółkom
w obszarze prawa spółek, prawa pracy, prawa handlowego oraz regulacji wynikających z ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu.


Temat wystąpienia:
Prawa i obowiązki pracodawców i pracowników w przypadku świadczenia pracy w ramach telepracy, pracy zdalnej oraz stacjonarnej na gruncie przepisów Kodeksu pracy oraz przepisów antykryzysowych.

 

Martyna Weryńska

Konsultant w firmie manaHR

Opiekuje się firmami z Dolnego Śląska i jest odpowiedzialna za rozwój tego regionu w badaniu Raport Płacowy.

Obok Dolnośląskiego Raportu Płacowego, dba o rozwój raportów mikroregionalnych: Raportu dla Legnicy i okolic, Wałbrzycha i okolic oraz Wrocławia i okolic.

Współpracuje z HR Managerami głównie z firm produkcyjnych. Wspiera Klientów w wyborze odpowiedniego raportu
i korzystaniu z niego oraz interpretacji zawartych w nim danych.

 

 

 

Martyna Ratusznik

Starszy Konsultant sekcji analitycznej w manaHR

Na co dzień czuwa nad merytoryką i jakością badania Raport Płacowy.
Opiekun analityczny Uczestników zlokalizowanych w okolicy Legnicy i Wałbrzycha.
Kontroluje poprawność danych oraz prowadzi szkolenia z zakresu wyceny stanowisk autorską metodą manaHR. Aktywnie uczestniczy w spotkaniach regionalnych dzieląc się wiedzą i najlepszymi praktykami z rynku wynagrodzeń.

Prowadzi projekty i opracowuje analizy związane z wynagrodzeniami.

 

 

Emilia Rystwej-Sielska

Specjalista w dziale personalnym w Toyota Motor Manufacturing Poland Sp. o. o. 

Z firmą związana ponad 3 lata. Obszary pracy to  employer branding, współpraca ze szkołami, program praktyk
oraz rekrutacja. Wcześniejsze doświadczenia zawodowe związane są z agencją pracy tymczasowej.

 

 

 

 

 

Anna Ulatowska 

HR Business Partner, Grupa ZF (dawne WABCO) 

z bogatym doświadczeniem współpracy z zespołami rozproszonymi  zarządzanymi  zdalnie.  Promuje działania HR oparte na efektywności procesów personalnych, zwinnym zarządzaniu, projektowaniu pozytywnych doświadczeń pracowników oraz rozwoju osobistym.  

Z ciekawością obserwuje nacechowaną wieloznacznością rzeczywistość VUCA nieustannie czerpiąc z wachlarza możliwości do podjęcia nowych wyzwań zawodowych.

Prywatnie równie wnikliwa obserwatorka życia, dumna mama, dla której szklanka zawsze jest do połowy pełna. Zafascynowana realioznawstwem innych kultur, m. in Dalekiego Wschodu.

 

 

 

Eliza Szulińska

Euforystka

Od ponad 10 lat specjalizuje się w szkoleniu głosów, prowadzi indywidualne konsultacje, warsztaty i kursy. Pracuje z wokalistami, aktorami, a także z osobami ze świata nauki, biznesu i dyplomacji. Jest absolwentką Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie w specjalnościach: dyrygentura wokalna i wokalistyka oraz Podyplomowych Studiów Coachingu i Mentoringu SWPS. W centrum jej zainteresowań znajduje się głos rozumiany jako ekspresja ciała, umysłu i emocji.

Stale się rozwija i kształci, poszukuje nowych form wyrazu, eksperymentuje, inspiruje ludzi do twórczego życia, głębokiego oddechu, odwagi w realizowaniu życiowych celów. 

 

Anna Mróz

Talent Management Expert, Grupa ZF (dawne WABCO)

Od dzieciństwa chciała naukowo badać lodowce, ale – jak mówi – “w pewnym momencie HR sam się o nią upomniał”. Dzięki temu od kilkunastu lat pracuje jako trener i doradca HR.

Jest autorką pierwszego cyklu webinarowego dla klientów światowego giganta z branży IT, a także wielu programów rozwojowych dla kadry zarządzającej z branży automotive i apparell.

Prywatnie, prócz lodowców (bo pasja jednak została), interesuje się tematyką wypraw wysokogórskich.

 

 

Piotr Hetnar

Prezes Zarządu Grupy Azoty Zakłady Azotowe Chorzów S.A.

Doktorant w Zakładzie Prawa Gospodarczego i Handlowego Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego specjalizujący się w tematyce nadzoru właścicielskiego w grupach kapitałowych w Europie Środkowo-Wschodniej.

Członek rady programowej stowarzyszenie Machine Learning for Social Good, oraz członek Polskiego Stowarzyszenia Ekonomicznej Analizy Prawa.

Wcześniej m.in. Chief Operations Officer & Członek Rady Dyrektorów w Gradir Montenegro, spółce prowadzącej wydobycie i produkcję koncentratów cynku i ołowiu oraz Prezes zarządu Cynk-Mal Serbia, spółce zajmującej się cynkowaniem ogniowym i produkcją systemów odgromowych.

Małgorzata Kułach 

Kierownik ds. Personalnych, Grupa ZF (dawne WABCO) 

Przez parę lat szukała swojego miejsca zawodowego zajmując się tak odległymi zagadnieniami jak logistyka i head hunting.

Od 14 lat z ciągłym zainteresowaniem co przyniesie nowy dzień pracuje w zespole personalnym zajmując się na przestrzeni lat wsparciem zespołów zakupów, jakości, inżynieringu, logistki i produkcji. 
W ostatnich latach odpowiedzialna za nową fabrykę i prężnie rozwijający się biznes regeneracji części motoryzacyjnych.

Prywatnie kajakarka lubiąca pływać zarówno górsko jak i zwałkowo oraz wielka fanka kina i książek.

 

 

 

Beata Kuler

Dyrektor HR na Europę Wschodnią Aliaxis Group, Region EMEA

Zajmuje się rozwojem obszaru HR, wzmacnianiem Marki HRu w organizacji, rozwojem liderów i wzmacnianiem przywództwa. Jest doświadczonym  ekspertem w zarządzaniu personelem w branżach  produkcyjnych. Tworzyła HR w kilku międzynarodowych organizacjach. Prowadzi projekty z zakresu rozwoju przywództwa, rozwoju talentów i budowania silnej marki HR jako partnera w biznesie. Była członkiem zarządu międzynarodowej organizacji zarządzając HRem, EB,  PR i komunikacją  w największej w Europie firmie produkującej meble – IKEA Industry Zbąszynek.  Obecnie rozpoczęła swoją dalszą karierę wchodząc  w skład międzynarodowego HR w Grupie Aliaxis. Rozwija HR i zespoły liderskie w kilku krajach  Europy Wschodniej.  Jest członkiem grupy projektowej pracującej nad transformacją HR w rolę HRBP.

Jest certyfikowanym  trenerem „Leaders Are Trainers” Momentum Way – Beaty Kapcewicz, prowadzi projekty rozwojowe  wewnątrz swoich organizacji oraz na rynku otwartym.

Michaël Bystron

Dyrektor Baud Polska

Jestem inżynierem i od 9 lat dyrektorem BAUD POLSKA zakładu zajmującego się produkcją elementów metalowych metodą obróbka skrawaniem. Firma należy do francuskiej grupy BAUD INDUSTRIES. Jest to firma rodzinna, której właścicielami są trzej bracia Baud, założona została w 1978 roku przez ich ojca.

Grupa ma ma 4 zakłady we Francji, 1 w Szwajcarii i 1 w Tunezji, ale podtrzymanie rodzinnej atmosfery jest dla nas kluczowym elementem.

Nasze wartości: szacunek, doskonałość, innowacyjność, zamiłowanie. 

 

Jolanta Bogusz

Prezes Zarządu w Lake Hill Resort & SPA

Menadżer z 20-letnim doświadczeniem w zarządzaniu przedsiębiorczymi, dynamicznymi organizacjami na rynku finansowym. Dyrektor marketingu budujący marki, wdrażający nowe strategie biznesowe, zarządzający produktem, service designem, komunikacją i PR. W ostatnich latach dyrektor zarządzający odpowiedzialny za produkty, marketing, wsparcie sprzedaży, programy partnerskie i  analizy rynkowe.  

Znajomość rynku finansowego w zakresie bankowości, leasingu i rynku automotive ( Polska i Ukraina ). Doświadczenie w zakresie przygotowania procesów IPO, debiutów giełdowych i zarządzania spółką publiczną z poziomu zarządu.  Praktyczna  znajomość tematyki w zakresie fuzji, przejęć kapitałowych, sprzedaży zorganizowanej części przedsiębiorstwa.

Wykładowca w Wyższej Szkole Bankowej i Dolnośląskiej Szkole Wyższej. Zdobywczyni  wielu nagród za strategie rynkowe, kampanie marketingowe, rozwiązania kreatywne –  w Polsce i na Ukrainie. Między innymi EFFIE Awards, KREATURA, EMPIRION.

Katarzyna Kielar

Specjalista ds. Personalnych w TAKENAKA

Zajmuje się przede wszystkim zarządzaniem procesem rekrutacji, dbaniem o dobrostan pracowników oraz działaniami promocyjnymi firmy. Swoje doświadczenie zawodowe w zakresie HR zdobywała w firmach Amazon i Experum HR.

Posiada doświadczenie w realizacji projektów rozwojowych oraz diagnoz kompetencyjnych wg metodologii Assesment oraz Development Center.

Magister Psychologii, absolwent studiów podyplomowych Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej – Coaching.

 

 

Joanna Gromolak

Trener, Coach ICI, Doradca HR, Asesor metody AC/DC

Zagadnienia mojej pracy trenerskiej i doradczej to: świadomość i budowanie kultury organizacyjnej, rozwijanie kompetencji kierowniczych, budowanie skutecznego  zespołu, współpraca w grupie, wzmacnianie przejrzystej komunikacji, podnoszenie efektywności pracy, wyznaczanie i osiąganie celów, diagnozowanie kompetencji, a także doradztwo edukacyjne i zawodowe.

W każdym z obszarów swojej pracy zajmuję się kompetencjami – ich nazywaniem, porządkowaniem, diagnozowaniem, ulepszaniem, rozwojem.  

Magister Zarządzania, absolwent studiów podyplomowych Coaching w Biznesie; członek założyciel Polskiego Stowarzyszenia Asesorów Metody AC/DC –  Wiceprzewodniczący Komisji Rewizyjnej. 

 

Dagmara Seweryn

Przędsiębiorca, Ekonomista, Event Meneger, Właścicielka Fizjoterapii Stomatologicznej Seweryn.

Przez ponad 20 lat byłam Specjalistą ds. Sprzedaży w międzynarodowych firmach farmaceutycznych takich jak Novartis, Wyeth, Genzyme.

Dziś prowadzę własny biznes związany z niszową specjalizacją jaką jest dysfunkcja narządu żucia. Zajmuję się organizacją warsztatów, szkoleń oraz konferencji dla specjalistów z zakresu zdrowia. Przez kilka lat wspierałam również Rowińska Business Coaching w realizowaniu serii szkoleń i konferencji  na terenie Polski.

Jestem absolwentką Wydziału Psychologii Uniwersytetu SWPS ze specjalizacją psychologia biznesu oraz Menedżerskich Studiów Podyplomowych.

Asesor metody AC/DC, członek założyciel Polskiego Stowarzyszenia Asesorów Metody AC/DC – Przewodniczący Komisji Rewizyjnej, koordynator sesji asesmentów treningowych dla absolwentów Szkoły Asesorów.

 

 

Agnieszka Taurogińska – Stich

Nauczyciel Akademicki, Trener Rozwoju Kompetencji, Asesor, Sekretarz w Radzie Certyfikacyjnej Szkół Asesorów.

Posiadam doświadczenie w prowadzeniu treningów rozwoju kompetencji przywódczych i szkoleń z zakresu zarządzania, a także z zakresu konstruowania i prowadzenie sesji AC/DC.

Potrafię inspirować do budowania relacji. W kierowaniu energią ludzi wyznaję filozofię przywództwa, sztukę dialogu etycznego oraz godności każdego człowieka.

Wzbudzanie pragnienia czynienia dobra, które wiążę z umiejętną inspiracją do działania oraz zarządzaniem, jest dla mnie bardzo istotne w życiu i pracy.

Osobistą markę buduję na podstawie autentyczności, szczerości i szacunku w relacjach osobistych oraz zespołowych.

 

 

 

Mateusz Kowalczyk

Członek Zarządu ds. Sprzedaży i Marketingu w Grupie Familijna (dawniej Piekarnia Familijna)

Specjalizuje się w zarządzaniu sprzedażą oraz marketingiem. Z sukcesem wdrożył wiele, często nowatorskich rozwiązań, które przyniosły zamierzone efekty. Zwolennik podejścia maksymalizacji wartość dla klienta oraz ciągłej poprawy efektywności.

Na co dzień zarządza ponad 300 osobowym zespołem struktur handlowych w kanałach sprzedaży hurtowej oraz detalicznej.

Stałe podnoszenie kompetencji poprzez udział w wielu kursach, szkoleniach i konferencjach (m. in. Harvard Business, MIT Sloan) pozwala mu z sukcesem realizować plany Grupy Familijnej.

Prywatnie pasjonat sportów ekstremalnych, motoryzacji oraz książek o tematyce psychologicznej i biznesowej.

Adam Cichocki

Prezes Zarządu BRAD Consulting

Doradca specjalizujący się w długoterminowych programach wzrostu wartości kapitału ludzkiego. Stworzył i prowadził kilka instytucji zajmujących się kreowaniem liderów zmiany.

Zajmował wysokie stanowiska kierownicze w administracji publicznej oraz biznesie, m.in. PGE S.A. (Wiceprezes ds. Zasobów Ludzkich), Hay Group Polska/Ukraina (Dyrektor Consultingu, Country Manager), Daewoo Motor Polska S.A. (HR Manager) TVP. S.A. (Dyrektor Personalny).

W okresie 20 letniej pracy doradczej zrealizował kilkadziesiąt projektów doradczych wspomagających procesy transformacji kulturowej wielu prestiżowych firm w Polsce, jak i na Ukrainie.

Marek Tarnowski

Wiceprezes Zarządu BRAD Consulting

Absolwent Wydziału Nauk Społecznych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego oraz IMD Lozanna.

Praktyk biznesu i innowacji. Pełnił funkcje wiceprezesa Hortex Holding (1995-99), prezesa Strauss-Elite na Polskę, kraje bałtyckie i Ukrainę (1999-2001) oraz prezesa i CEO Grupy Mokate (2001-2016).

Autor bądź współautor wielu patentów, nowatorskich projektów i metodologii m. innymi innowacyjnej metody poprawy efektywności w firmie poprzez współpracę i współzawodnictwo pracowników i zespołów pracowniczych w firmie (system WinWinBalance).

 

Mariusz Tarant

HR Manager w firmie TE Connectivity

Doświadczony menedżer HR z praktyką w różnych fabrykach (przemysł ciężki, motoryzacja, FMCG).

Koncentruje się na rozwoju biznesu i realizacji celów z uwzględnieniem aktualnych długoterminowych planów strategicznych KPI.

Poszukuje możliwości usprawnień i standaryzacji w każdym aspekcie działalności. Ekspert w utrzymaniu relacji zewnętrznych i wewnętrznych oraz pracy zespołowej.

 

 

 

Karol Zieliński

Dyrektor Zakładu SRG Global w Bolesławcu

20 lat doświadczenia w produkcji części dla przemysłu samochodowego w Polsce oraz za granicą jako: Kierownik Produkcji, Dyrektor Zakładów w Faurecii Wałbrzych oraz Dyrektor Operacyjny w regionie wschodnim: Czechy, Słowacja, Węgry, Rumunia oraz Turcja.

Praca z zespołami międzynarodowymi w Firmie Faurecia Automotive Poland, Faurecia Wałbrzych, Faurecia Automotive Czech Republic.

Od marca 2020 SRG Global w Bolesławcu jako dyrektor zakładu. Doświadczenie w projektach HR dotyczących rozwoju kompetencji kluczowych stanowisk produkcyjnych.

Piotr Moc

Prezes Zarządu, Redaktor Naczelny Polskiego Radia Opole S.A

Jeszcze nie tak dawno: redaktor naczelny Radio Sygnałów WSP Opole (1986-1990), redaktor naczelny Radia Park Kędzierzyn – Koźle (1993-1995), dyrektor programowy Radia Vanessa w Raciborzu (1995-1996), opolski reporter radia RMF FM (1997-2007), dyrektor programu i redaktor naczelny Radia Opole (2007-2013), dziennikarz prowadzący program Loża Radiowa i polityczne debaty z udziałem opolskich parlamentarzystów w niedzielne przedpołudnia.

Aktywny użytkownik Facebooka i Twittera, kibic ZAKSY i polskich reprezentacji narodowych w rozgrywkach wszelakich.

Ulubione zajęcia poza pracą: wakacje (tylko nad polskim morzem), głośna muzyka rockowa, wielkie koncerty na żywo i na DVD, wspieranie wszelkich pasji syna i córki oraz spacery z żoną w towarzystwie pary trójkolorowych czworonogów rasy Beagle.

Alicja Cieślak

Dyrektor HR w firmie specjalizującej się w produkcji opakowań, dla której to firmy na przestrzeni ostatniego roku zdobyła prestiżowe nagrody. Otrzymane tytuły cieszą szczególnie, ponieważ podkreślają zespołowość, współpracę, którą ceni Alicja.

We wcześniejszych okresach swojego rozwoju zawodowego zajmowała stanowiska Specjalisty, HR Menedżera oraz Dyrektora Personalnego w firmach z sektora branży FMCG, w których zespoły liczyły do 1200 osób. W jednej z nich była propagatorem, współtwórcą rozwoju sieci. Podejmując decyzję o dalszym swoim rozwoju, pozostawiła za sobą firmę z ugruntowaną pozycją oraz szeroko rozbudowanymi procesami HR.

Posiada kilkunastoletnią wiedzę na temat procesów biznesowych, rozumienie ich kontekst oraz zachodzące nieustannie zmiany na rynku. Charakteryzuje się wysoko rozwiniętymi zdolnościami intelektualnymi i interpersonalnymi, dzięki którym potrafi dokonywać analizy potencjału pracowników, zdefiniować ich możliwości i monitorować zachowania. Posiada nowoczesne podejście do wykonywanych obowiązków, bardzo chętnie wykorzystuje osiągnięcia technologiczne do zwiększenia efektywności procesów HR.

Nie lubi górnolotnych sloganów i nie służących nikomu „treści oraz działań”. Ceni konkret, postępuje zgodnie z własnymi wartościami, które zawsze jej przyświecają podejmując wszelkie działania zmierzające do rozwoju firm, w których pracuje zawsze biorąc pod uwagę ich kierunek i misję.

Od lat los stawia ją w roli lidera. Już od dziecka, na własnym „podwórku”, budowała zespoły i podejmowała decyzje, do których rówieśnicy podporządkowywali się widząc w nich zasadny i dobry kierunek dla całej grupy. Wszystkie te i kolejne zdarzenia, także zawodowe, których doświadczyła na swojej drodze, były podwaliną do ukształtowania jej obecnej osobowości, rozbudowały w niej pokorę, szacunek oraz zrozumienie do drugiego człowieka.

 

Joanna Skowron

Specjalista w tematyce  HR, Coach, Trener

Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu (specjalizacja: zarządzanie kadrami) oraz Prawa na Uniwersytecie Wrocławskim. Posiada bogate ponad 12-letnie doświadczenie w branży  HR w tematyce: kadry-płace, rozwój, szkolenia, oceny pracownicze, systemy motywacyjne, rekrutacje.

Od 3 lat działa jako trener biznesu a obecnie zdobywa także doświadczenie w prowadzeniu procesów coachingowych. Specjalizuje się także w mierzeniu wartości kapitału ludzkiego oraz badaniu kompetencji zawodowych. Projektuje i przeprowadza treningi indywidualne z zakresu motywowania, budowania zespołu, managerskie, oceny pracownicze. Jest także asesorem metody AC/DC.

Przez 6 lat wdrażała system kadrowo-płacowy w firmie produkcyjne z branży przemysłu drzewnego, na który składały się procedury dotyczące przyjmowania, gromadzenia i aktualizacji dokumentacji pracowniczej, system planowania i rozliczania urlopów oraz naliczania płac a także pozostałych składników płacowych, rozliczeniami z ZUS oraz US. Oprócz tego tematem wdrożenia był system obowiązkowych szkoleń związanych z bezpieczeństwem pracy oraz wynikającymi z prawa uprawnieniami do pracy z określonymi urządzeniami.

Brała udział w budowaniu sytemu motywacyjnego (płacowego oraz pozapłacowego) w firmie budowlanej, który następnie został wdrożony. W jednej z firm z branży finansowej była wsparcie  w budowaniu systemu motywacji oraz prowadziła własne projekty rekrutacyjne na stanowiska sprzedażowe.

Ma także wieloletnie doświadczenie w pracy HR-owej w firmie z produkcyjnej z branży Automotive, gdzie prowadzi liczne treningi i szkolenia biznesowe. Wraz z Dyrektorem Zakładu tworzy Dział Rozwoju Pracownika, układając i konsultując z Kierownictwem firmy procedury i przepływy HR’owe: proces szkoleń i rozwoju wewnątrz  firmy, jak i na zewnątrz, oceny pracownicze, badani satysfakcji pracowników, rekrutacji, budowania wizerunku pracodawcy.

Od dwóch lat związana z firma z branży Grzewczej, gdzie w dwóch jej jednostkach kieruje procesem HR.



Kontakt
Dolnośląskie Forum HR
Janusz Dziewit
+48 605 555 549
Wszelkie prawa zastrzeżone - Dolnośląskie Forum HR 2015
designed by corfeit coded by dynamikacja