Dolnośląskie Forum HR
Prelegenci Konferencja DFHR

Dagmara Konarska

Z wykształcenia Socjolog i Psycholog oraz absolwent ICAN Institute by Harvard. Przede wszystkim jednak praktyk biznesu. Przez 12 lat pracy jako trener przeprowadził ponad 6000 godzin szkoleniowych i kilka dużych projektów współpracując min. z TAURON, General Motors czy Raiffeisen Bank. Jako trener, coach i konsultant współpracuje z przedsiębiorcami oraz osobami indywidualnymi. Właściciel Kreatozjanie.pl

 

 

 

 

 

 


dr Anna Dolot

Trener biznesu z piętnastoletnim doświadczeniem, adiunkt na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie, ekspert HR w Grupie ATERIMA,  wykładowca Krakowskiej Szkoły Biznesu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie na studiach MBA. Specjalizuje się
w zarządzaniu pracownikami, rekrutacji i selekcji, ocenianiu, motywowaniu oraz ich rozwoju, zarządzaniu różnorodnością. Szkoli również w obszarach związanych z osobistą efektywnością (m.in. zarządzanie sobą w czasie, prezentacje i publiczne wystąpienia). Przeprowadziła ponad 400 dni szkoleniowych. Wiedzę i doświadczenie czerpie zarówno z praktyki, jak i z samodzielnie prowadzonych badań naukowych. Jest autorką kilkudziesięciu artykułów naukowych, rozdziałów w monografiach oraz książki dotyczącej rozwoju kompetencji pracowników. Uczestniczka międzynarodowych programów edukacyjnych (m.in. z Uniwersytetem w Wiedniu i Lizbonie).

 

 


Krzysztof Sarnecki

Prezes Zarządu, Partner QUEST Change Managers. Przedsiębiorca. Jeden z nielicznych zawodowych negocjatorów na rynku polskim, konsultant strategiczny, trener biznesu. Ekspert w zakresie budowania przewagi rynkowej i marketingu. Przeprowadził ponad 200 procesów transformacji firm. Twórca pierwszej nielinearnej V Generacji Sprzedaży i konceptu Potrójnego Prawa Pareto, a także mechanizmu Komunikacji Nieantagonizującej. Prekursor nielinearności w Europie jako fundamentu zarządzania w ekonomii chaosu. Mówca publiczny i mentor. Prowadzi dwa kanały na YouTube notujące wielomilionowe odsłony (Krzysztof Sarnecki i Quest for English). Autor wielu artykułów z obszarów zarządzania, marketingu, sprzedaży i negocjacji. Założyciel największego centrum edukacyjnego dla Polaków poza granicami Polski – Academy of Business & Career Developoment w Chicago, USA. Absolwent University of Illinois, The UIC Institute for Entrepreneurial Studies w Chicago i programu MBA w Lake Forest Graduate School of Management.

 


Natalia Dernowska

Natalia Dernowska, Senior HR Business Partner w firmie farmaceutycznej, doktorantka Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu w dziedzinie nauk o zarządzaniu, specjalizacja HR Business Partnering. Zawodowo, jak i naukowo zajmuje się problematyką HR Business Partneringu w kontekście zarządzania kapitałem ludzkim, w szczególności w obszarze motywowania, oceny pracowniczej i rozwoju kompetencji. W ramach rozprawy doktorskiej prowadzi badania na temat roli i kompetencji HR Business Partnera. Autorka publikacji o tematyce HR.

 

 

 

 

 

 


Marcin Piechota

Właściciel firmy rekrutacyjnej ZEROnaPFRON.pl  specjalizującej się w zatrudnianiu osób z niepełnosprawnościami (OzN).

20 lat temu uległ wypadkowi samochodowemu w trakcie podróży służbowej. Z perspektywy wózka inwalidzkiego uświadomił sobie jak wiele wyzwań czeka firmy w Polsce by zlikwidowały bariery mentalne przed zatrudnianiem OzN. Nie może się pogodzić z faktem, że Polska zajmuje jedno z ostatnich miejsc w krajach EU pod względem aktywności zawodowej niepełnosprawnych.

Uważa, że w każdej firmie płacącej kary (wpłaty obowiązkowe) do PFRON można w szybki sposób zredukować je do minimum, zatrudniając w pierwszej kolejności osoby z wielokrotnymi odpisami na Fundusz.

Uświadamia pracodawcom, że zmiana sposobu myślenia zapewni im dodatkowych, pełnowartościowych i lojalnych pracowników. Porzucenie strefy komfortu przyniesie korzyści finansowe oraz będzie miało w przyszłości wpływ na pozytywne kreowanie wizerunku  (CSR i EB).

Pomimo niedowładu dłoni mocno dzierży  brzytwę… Ockhama (“Bytów nie mnożyć, fikcyj nie tworzyć, tłumaczyć fakty jak najprościej”). Jego pragmatyczne podejście do zatrudniania i rekrutacji OzN może być w wielu przypadkach kontrowersyjne.


Joanna Sygidus

Absolwentka Psychologii Organizacji i Doradztwa Zawodowego Uniwersytetu Łódzkiego oraz studiów podyplomowych z Zarządzania Zasobami Ludzkimi na UŁ.

Konsultant z zakresu HR, HR Biznes Partner z zawodu i pasji.

Z obszarem HR związana od 15 lat. Posiada doświadczenie z zakresu rekrutacji, sesji AC i DC, szkoleń z obszaru miękkiego HR, wdrożeń pracowników do organizacji, programów rozwoju kompetencji pracowników, działań  employer brandingowych oraz wsparcia z zakresu prawa pracy. W Credit Agricole pełni rolę HR BP dla Kadry zarządzającej sieci sprzedaży oraz wspiera działania Centrali.

 

 

 

 


Martyna Ratusznik

Lider Zespołu w Dziale Opieki Analitycznej nad Klientem w manaHR.

Odpowiada za przebieg badania oraz za powstałe w jego wyniku Raporty Płacowe. Na co dzień czuwa nad Zespołem odpowiedzialnym za poprawność danych przekazywanych w ramach badania.

 

 

 

 

 

 


Martyna Weryńska

Konsultant w firmie manaHR.

Opiekuje się firmami z województwa dolnośląskiego i opolskiego, jest odpowiedzialna za rozwój tych regionów w Badaniu Raport Płacowy.

Obok Dolnośląskiego Raportu Płacowego, dba o rozwój raportów mikroregionalnych: Raportu dla Legnicy i okolic, Wałbrzycha i okolic oraz Wrocławia i okolic.

Wspiera Klientów w wyborze odpowiedniego raportu, korzystaniu z niego oraz interpretacji zawartych w nim danych.

 

 

 

 


Paweł Ciećkiewicz

EB Partner w agencji Multum PR. Pijarowiec, szkoleniowiec, menedżer z kilkunastoletnim doświadczeniem. Specjalizuje się w budowaniu strategii oraz w prowadzeniu działań employer branding. Karierę zawodową zaczynał jako dziennikarz w Polskim Radiu i brytyjskim dzienniku The Sun. Dziś pracuje z jednymi z największych marek w kraju. Zrealizował kilkaset godzin szkoleń i warsztatów employer brandingu i sztuki komunikacji. Bloger kulinarny, miłośnik orientalnej kuchni, kawy i dalekich podróży.

 

 

 

 

 

 


Janusz Dziewit

Od ponad 26 lat ściśle związany z branżą HR, jako osoba zarządzając Experum HR, a także konsultant, trener, mentor i asesor. W swojej pracy specjalizuje się m.in. w projektowaniu i wdrażaniu systemów kompetencyjnych, diagnozach kompetencyjnych z wykorzystaniem metody Development Center, kompetencyjnych ocen okresowych, projektowaniem i realizacją programów rozwoju kompetencji oraz projektów badawczych na rynku pracy. W ramach rozprawy doktorskiej prowadzi badania na temat projektowania i wdrażania systemów kompetencyjnych.

Trener wiodący w „Szkole Asesorów” Experum HR. Twórca metody rozwoju kompetencji „Modelowania Kompetencji” ukierunkowanej na niwelowanie luk kompetencyjnych.

Autor wielu publikacji w specjalistycznych czasopismach HR oraz prasie codziennej, wielokrotny prelegent na konferencjach branżowych i naukowych. Wykładowca tematyki z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi na uczelniach wyższych.

Członek Rady Programowej Wydziału Zarządzania w Akademii Wojsk Lądowych we Wrocławiu. Prezes Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Asesorów Metody Assessment Center/Development Center. Założyciel i Zarządzający Dolnośląskim Forum HR. Mentor największego w Polsce cross-biznesowego programu mentoringowego organizowanego przez Fundację Liderek Biznesu.


 



Kontakt
Dolnośląskie Forum HR
Janusz Dziewit
+48 605 555 549
Wszelkie prawa zastrzeżone - Dolnośląskie Forum HR 2015
designed by corfeit coded by dynamikacja