Dolnośląskie Forum HR
Dagmara Sobolewska

Fabryka Mebli Forte s.a.

Beata Kuler i Magdalena Jędrzejewska

Beata Kuler – Dyrektor Personalna w IKEA Industry Zbąszynek - pasjonatka zarządzania personelem. Od kilkunastu lat realizuje pasję rozwijania pracowników i zmieniania organizacji. Najpierw wspierała  HRM w DeLaval Operations jako specjalista, potem jako Szef Zarządzania Personelem w DONAKO z sukcesem stworzyła i realizowała nową politykę personalną. Obecnie od ponad dwóch lat w IKEA  Industry Zbąszynek  wdraża   projekty  z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi i - oparte na wartościach IKEA oraz modelu przywództwa IKEA,  tj: Talenty, High Potentials, Plany sukcesji, badanie satysfakcji pracowników, trenerzy wewnętrzni i wiele innych.

 

Magdalena Jędrzejewska – HR Bussines Partner (Fabryka Babimost) -  Koordynatorka Programu TALENT w firmie IKEA Industry Zbąszynek. Absolwentka WSB w Poznaniu na kierunku Zarządzanie Zasobami Ludzkimi. Od 10 lat pracuje w IKEA Industry Zbąszynek. Od 5 w dziale HR, trener wewnętrzny w zakładzie produkcyjnym zatrudniającym ponad 700 osób. Odpowiedzialna m.in. za proces rekrutacji i selekcji, programy rozwojowe oraz propagowanie wartości IKEA i kultury przywództwa. Koordynowała szkolenia produkcyjne dla operatów z zagranicznych oddziałów firmy (z Chin, Portugalii, Rosji, Słowacji, USA). W pracy z ludźmi kieruje się zasadą, że każdy ma w sobie talent. Satysfakcję przynosi jej rozwijanie siebie i innych.

Agata Sala, Anna Malczewska, Joanna Reszewska, Dominika Dudek


Agata Sala –
QAD,

Anna Malczewska – Sitech (VW Group),

Joanna Reszewska – Tooploox,

Dominika Dudek – Tooploox.

    Daniel Urban

    Prezes Zarządu Sente – lider i menedżer wierzący w potencjał rozwojowy i decyzyjny zespołów. Stale poszukuje nowych ścieżek rozwoju dla siebie i firmy Sente, którą założył 16 lat temu. Pomysły i inspiracje czerpie zarówno z książek, jak i z rozmów z osobami prowadzącymi firmy. Poza pracą szuka wyzwań w sporcie. Od kilku lat biega maratony i górskie ultramaratony, które pomagają mu kształtować samodyscyplinę i dają czas na przemyślenia. Studiował informatykę i zarządzanie biznesem. Posiada dyplom MBA. Jest również absolwentem psychologii zarządzania oraz executive leadership program.

      dr Barbara Chomątowska, dr inż. Agnieszka Kołodziejczyk, dr Agnieszka Żarczyńska – Dobiesz

      dr Barbara Chomątowska – adiunkt w Katedrze Zarządzania Produkcją i Pracą Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu pod kierownictwem prof. zw. dr. hab. inż. Zdzisława Jasińskiego, od wielu lat współpracują z przedsiębiorstwami w obszarze zarządzania pracą i produkcją, między innymi w zakresie ocen pracowniczych.

      dr inż. Agnieszka Kołodziejczyk - zarządzająca firmą Centrum Innowacji ProLearning, trenerka, mentorka, konsultantka zarządzania z wieloletnim doświadczeniem, praktyk zarządzania. Doktor nauk ekonomicznych o specjalności kompetencje menedżera w kierowaniu zespołem wirtualnym i sieciowym. Posiada certyfikat coach ICF i Certyfikat Trenera MATRIK.. Członek Rady Programowej DFHR. Nadzoruje i prowadzi kluczowe projekty rozwojowe dla firm w tematyce m.in.: wykorzystania mocnych stron w usprawnieniu działania firmy, adaptacyjnego przywództwa, rozwoju umiejętności menedżerskich, funkcji kierowniczych, komunikacji w zespołach projektowych, wirtualnych i rozproszonych, budowania zespołu projektowego, efektywności osobistej. Współautorka książek: „Narracje biznesowe”, „Teatr organizacji”,  „Kapitał ludzki w strukturach wirtualno-sieciowych”.

      dr Agnieszka Żarczyńska – Dobiesz - stanowisko adiunkta, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu; Katedra Zarządzania Produkcją i Pracą- pracownik naukowo-dydaktyczny; adiunkt współpraca z praktyką gospodarczą w zakresie doradztwa personalnego (certyfikowany trener biznesu, prowadzenie szkoleń z zakresu motywowania, systemu ocen pracowniczych, organizacji czasu pracy, umiejętności menedżerskich) autorka książki "Adaptacja nowego pracownika do pracy w przedsiębiorstwie".

        Seweryn Kubicki

        Dyrektor zarządzający spółkami produkcyjno – handlowymi. Współtwórca strategii i lider trudnych projektów zmian w grupach kapitałowych Cersanit, Kolporter i MAC. Koncentruje energię na  wydobywaniu z organizacji i zespołów najcenniejszych komponentów budujących wygrywający model biznesowy. Fundamentem jego sukcesów jest umiejętność logicznego łączenia faktów z różnych obszarów i odczytywania kontekstów w poszukiwaniu szans rynkowych oraz ścisłych priorytetów dla organizacji.

        Naturalna ciekawość, mocno rozwinięte analityczne myślenie i zdolność wykorzystania zdobytej wiedzy z różnych branż, istotnie podnoszą jakość jego decyzji. Unika schematów i podważa utarte przekonania, które hamują prawdziwy wzrost i budowę przewagi konkurencyjnej. Cieszy się pozytywną reputacją, ponieważ tworzy szczere relacje z osobami zaangażowanymi w cele firmy. Buduje zaufanie wychodząc naprzeciw potrzebom interesariuszy, co pozwala wdrażać najlepsze praktyki zarządzania i budować wartość firmy.

        Mirela Kik oraz Wojciech Witkowski

        Mirela Kik

        Dyrektor personalna odpowiedzialna realizację strategii biznesowej w zakresie polityki personalnej (rekrutacja, rozwój i retencja, komunikacja wewnętrzna, systemy motywacyjne, kontakty z partnerami społecznymi, zarządzanie zmianą oraz procesami restrukturyzacyjnymi). Laureatka konkursów Pracodawca Przyjazny Pracownikom 50+ (pod patronatem Prezydenta RP), Solidny Pracodawca Roku oraz Profesjonalne ZZL, a także prelegentka na konferencjach z obszaru HR.

        Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego oraz Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Doświadczenie zawodowe zdobywała w firmach produkcyjnych, usługowych, handlowych oraz z obszaru nowoczesnych technologii (Volvo, American Axle & Manufacturing, Selena FM, EmiTel, Browar Namysłów).

        Wojciech Witkowski

        Od ponad piętnastu lat zajmuje się wdrażaniem nowoczesnych rozwiązań z zakresu motywowania pracowników. Doświadczenia zdobywał m.in. w Telefonii DIALOG, AIG Bank Polska czy AmRest Holdings. Przez ponad pięć lat zarządzał obszarem Polityki Wynagrodzeń, budując strategie nagradzania i realizując projekty na poziomie lokalnym oraz międzynarodowym (kraje Europy Centralnej) m. in. wartościowania stanowisk, taryfikacji, systemów HR (kadrowo-płacowych, kompetencyjnych, ocen oraz zmiennych), a także analityki budżetowej.

        Od 2010 roku jako konsultant zewnętrzny przyczynia się do podnoszenia efektywności organizacji stawiając na optymalizację i długoterminowe rozwiązania budujące motywację kadry pracowniczej i menedżerskiej.

          Ela Malicka

          Główny Specjalista – Mobilność Międzynarodowa i Zarządzanie Talentem w Centrali KGHM Polska Miedź S.A.

          Od 15 lat aktywnie związana z zarządzaniem zasobami ludzkimi w firmach różnych branż i krajów. Doświadczony manager HR, trener umiejętności miękkich i coach. Swoją przygodę z międzynarodowym HR rozpoczęła od pracy w japońskiej firmie branży motoryzacyjnej. Pasja do poznawania ludzi i kultur poprowadziła ją do Wielkiej Brytanii, gdzie przez 2 lata poznawała tajniki pracy w branży rekrutacyjnej. Po powrocie do kraju, jako  Branch Manager oddziału międzynarodowej firmy doradztwa personalnej i rekrutacji, wpierała budowanie biznesu firmy oraz kompetencji jej konsultantów w zachodniej Polsce. W latach 2010 – 2012 jako Dyrektor ds. Zasobów Ludzkich w azjatyckiej firmie branży elektronicznej, odpowiedzialna była za procesy zarządzania zasobami ludzkimi w lokalizacjach koncernu na terenie Unii Europejskiej i Rosji. Od 2012 roku związana z KGHM Polska Miedź SA, gdzie od 2014 roku, w roli lidera w obszarze mobilności międzynarodowej pracowników Grupy Kapitałowej KGHM, odpowiada za procesy transferów pracowników pomiędzy Polską, Kanadą, USA i Chile, koordynując działania służb HR w tym obszarze w wszystkich krajach, gdzie spółka prowadzi działalność. Aktywnie zaangażowana w zarządzanie talentami oraz pracę z osobami o wysokim potencjale rozwojowym. Prywatnie mama Franka i żona Krzyśka, pasjonatka podróży, zapalony czytelnik i kucharz.

            Wojciech Zając

            Doradza spółkom krajowym i zagranicznym w zakresie prawa pracy i prawa autorskiego, oraz kieruje pracami działów prawa pracy i prawa autorskiego w sdzlegal Schindhelm.
            W ramach swojej specjalizacji z zakresu prawa pracy Wojciech Zając zajmuje się przygotowywaniem regulaminów pracy, wynagradzania, zakładowego funduszu świadczeń socjalnych oraz wewnątrzzakładowych źródeł prawa pracy. Wojciech Zając jest autorem licznych publikacji i prezentacji z zakresu prawa pracy, w tym zbiorowego prawa pracy.  Regularnie prowadzi wykłady dotyczące zagadnień prawa pracy dla Polsko- Brytyjskiej Izby Handlowej. Więcej o ekspertyzie Wojciecha w załączonej notce oraz na stronie Kancelarii Prawnej Schampera, Dubis, Zając i Wspólnicy sp. k. działającej w międzynarodowej sieci Schindhelm.

                Katarzyna Świątkowska- Kamińska

                Od ponad 10 lat pracuje w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi, obecnie Dyrektor HR w Travelplanet.pl SA, wcześniej odpowiedzialna za funkcję personalną w Centrum Dystrybucji Phlilips Lighting Poland SA zatrudniającym ponad 1000 osób. Coach ICF. Jej zainteresowania zawodowe skupiają się głównie wokół budowania efektywnych strategii zzl oraz unikalnych, przynoszących wymierne efekty rozwiązań. Ekspert i ewaluator projektów PO KL dotyczących rynku pracy, m.in. Kontraktowanie usług rynku pracy, Nowa jakość doradztwa zawodowego (badania jakościowe i ilościowe, ze szczególnym uwzględnieniem sytuacji osób młodych i funkcjonowania instytucji rynku pracy).

                Andrzej Szczepek

                Menadżer z unikalnym doświadczeniem z administracji rządowej, bankowości i przemysłu. 25 lat doświadczeń w Zarządach i Radach Nadzorczych dużych spółek i korporacji. 7 lat pracy za granicą.

                Z dużym sukcesem po 20 latach doświadczeń jako finansista, CFO i bankowiec przeszedł na stanowisko CEO. Osiągnął bardzo duży sukces kierując przez 5 lat giełdowym Wielton SA, gdzie wraz z zespołem zwiększył jego kapitalizację czterokrotnie. Menadżer kładący szczególny nacisk na pracę zespołową i budowanie strategicznej kreatywności kolektywów. Menadżer w Wielton, KGHM, Polkomtel, BGŻ.

                  Rafał Hamela

                  Menedżer i praktyk z kilkunastoletnim doświadczeniem w sprzedaży B2B i procesach HR. Odpowiedzialny za rozwój i restrukturyzację kilku międzynarodowych firm doradczych..

                  Zarządza innowacyjną marką HRH IDS (In-Depth Solutions) wspierającą klientów korporacyjnych w budowaniu efektywnej biznesowo polityki szkoleniowej

                  więcej...

                  Galeria
                  Kontakt
                  Dolnośląskie Forum HR
                  Janusz Dziewit
                  +48 605 555 549
                  Wszelkie prawa zastrzeżone - Dolnośląskie Forum HR 2015
                  designed by corfeit coded by dynamikacja