Dolnośląskie Forum HR
Spotkanie DFHR 27.04.2016
Moi Drodzy Najbliższe spotkanie chcemy poświęcić dwóm aspektom efektywności. Pierwszy, to efektywność organizacyjna - związana z zarządzaniem obszarem HR, drugi to efektywność indywidualna związana z postawą, umiejętnościami i nawykami każdego z pracowników. Wierzymy, że te dwa ważne tematy zaowocują interesującą dyskusją i ciekawymi pomysłami do wdrożenia nie tylko w pracy.

Zaczniemy od raportu i wniosków z badania przeprowadzonego przez firmę MAP pod patronatem DFHR:

Ile etatów na 1 HR-owca? Efektywność rozwiązań HR na Dolnym Śląsku

 Czy znasz to uczucie, kiedy coraz więcej pracy spada na barki Twojego zespołu HR, a ze strony Zarządu nie ma zgody na zwiększenie zatrudnienia? Jednocześnie budżet na wdrożenie systemu IT jest notorycznie blokowany lub ograniczany.

Taki problem dotyka wielu zarządzających tym obszarem, dlatego zdecydowaliśmy się uzbroić Cię w mocne argumenty do rozmowy na ten temat.

W badaniu wzięło udział 102 firmy z Dolnego Śląska. Zbadaliśmy zarówno istniejące rozwiązania IT jak i efektywność HR, jaka wiąże się z różnym zakresem wdrożenia, a także stosowanymi obszarami outsourcingu. Zaprezentujemy różnice pomiędzy branżami oraz wewnętrznymi funkcjami HR („twardy” vs „miękki”) a także poziom zadowolenia i kierunki rozwoju. Liczymy też na inspirującą dyskusję…

 Kolejny temat spotkania, to:

 „Skuteczne nawyki czyli jak wpływać na jakość własnego życia zawodowego i osobistego”.

Nawyki, które determinują osiągane przez nas wyniki oraz wpływają na jakość naszego życia, możemy swobodnie zmieniać – zarówno wprowadzać nowe, jak i eliminować dotychczasowe. Okazuje się bowiem, że mają one o wiele więcej wspólnego z umiejętnościami (których możemy się nauczyć), niż z mityczną silną lub słabą wolą (która nas usprawiedliwia).

O trwającej od wielu lat inspiracji książką, która według 50 managerów HR największych korporacji świata, miała dominujący wpływ na ich rozwój zawodowy oraz o praktycznym zastosowaniu idei skutecznych nawyków w pracy i w życiu prywatnym – będziemy rozmawiali na najbliższym spotkaniu DFHR.

 Informacje organizacyjne

Spotkanie DFHR, tradycyjnie odbędzie się w sali konferencyjnej firmy HRhamela w środę 27.04.2016 o godz. 18.00 we Wrocławiu przy ulicy Muchoborskiej 14. (Wjazd na parking od ul. Austriackiej).

Plan spotkania

17.30 – Rejestracja uczestników;
18.00 – 19.00  „Ile etatów na 1 HR-owca? Efektywność rozwiązań HR na Dolnym Śląsku” – prelegent Wojciech Witkowski

19.00 – 19.15  Przerwa kawowa;
19.15 – 20.15 „Skuteczne nawyki czyli jak wpływać na jakość własnego życia zawodowego i osobistego” – prelegentka Mirela Kik

Tradycyjnie uczestnicy DFHR partycypują w kosztach organizacji spotkania wnosząc opłatę w wysokości 30 zł/os.
Prosimy o rejestrowanie się na spotkanie za pośrednictwem naszej strony
:  http://www.dfhr.pl/spotkania-dfhr/ lub potwierdzenie swojej obecności zwrotnym mailem.
Z przyczyn technicznych liczba miejsc jest ograniczona. Obowiązuje kolejność zgłoszeń.

W imieniu DFHR:

Rafał Hamela
e-mail DFHR: rafal.hamela@dfhr.pl
e-mail firmowy: rh@hrhamela.pl
tel. 791 68 04 73
www.dfhr.pl

Janusz Dziewit
e-mail DFHR: janusz.dziewit@dfhr.pl,
e-mail firmowy: janusz.dziewit@experumhr.pl
tel. 605 55 55 49
www.dfhr.pl

Mirela Kik oraz Wojciech Witkowski

Mirela Kik

Dyrektor personalna odpowiedzialna realizację strategii biznesowej w zakresie polityki personalnej (rekrutacja, rozwój i retencja, komunikacja wewnętrzna, systemy motywacyjne, kontakty z partnerami społecznymi, zarządzanie zmianą oraz procesami restrukturyzacyjnymi). Laureatka konkursów Pracodawca Przyjazny Pracownikom 50+ (pod patronatem Prezydenta RP), Solidny Pracodawca Roku oraz Profesjonalne ZZL, a także prelegentka na konferencjach z obszaru HR.

Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego oraz Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Doświadczenie zawodowe zdobywała w firmach produkcyjnych, usługowych, handlowych oraz z obszaru nowoczesnych technologii (Volvo, American Axle & Manufacturing, Selena FM, EmiTel, Browar Namysłów).

Wojciech Witkowski

Od ponad piętnastu lat zajmuje się wdrażaniem nowoczesnych rozwiązań z zakresu motywowania pracowników. Doświadczenia zdobywał m.in. w Telefonii DIALOG, AIG Bank Polska czy AmRest Holdings. Przez ponad pięć lat zarządzał obszarem Polityki Wynagrodzeń, budując strategie nagradzania i realizując projekty na poziomie lokalnym oraz międzynarodowym (kraje Europy Centralnej) m. in. wartościowania stanowisk, taryfikacji, systemów HR (kadrowo-płacowych, kompetencyjnych, ocen oraz zmiennych), a także analityki budżetowej.

Od 2010 roku jako konsultant zewnętrzny przyczynia się do podnoszenia efektywności organizacji stawiając na optymalizację i długoterminowe rozwiązania budujące motywację kadry pracowniczej i menedżerskiej.

    Galeria
    Kontakt
    Dolnośląskie Forum HR
    Janusz Dziewit
    +48 605 555 549
    Wszelkie prawa zastrzeżone - Dolnośląskie Forum HR 2015
    designed by corfeit coded by dynamikacja